16.05.2014 |
Endbosspferd
Great and Powerful
Beiträge: 417
Registriert seit: 07. Nov 2012
|
RE: Poste dein STRG-V
Ellie Shinkle *looks at anti-brony comments*
*flips table*
*starts WWIII*
|
|
|
16.05.2014 |
Rapti
Brinkhoffskadse
Beiträge: 1.713
Registriert seit: 19. Jun 2012
|
RE: Poste dein STRG-V
Code:
using Microsoft.Xna.Framework;
using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
namespace MyGame
{
/// <summary>
/// This is the main type for your game
/// </summary>
public class MyGame : Game
{
GraphicsDeviceManager graphics;
SpriteBatch spriteBatch;
public MyGame()
{
graphics = new GraphicsDeviceManager(this);
Content.RootDirectory = "Content";
}
/// <summary>
/// Allows the game to perform any initialization it needs to before starting to run.
/// This is where it can query for any required services and load any non-graphic
/// related content. Calling base.Initialize will enumerate through any components
/// and initialize them as well.
/// </summary>
protected override void Initialize()
{
// TODO: Add your initialization logic here
base.Initialize();
}
/// <summary>
/// LoadContent will be called once per game and is the place to load
/// all of your content.
/// </summary>
protected override void LoadContent()
{
// Create a new SpriteBatch, which can be used to draw textures.
spriteBatch = new SpriteBatch(GraphicsDevice);
// TODO: use this.Content to load your game content here
}
/// <summary>
/// UnloadContent will be called once per game and is the place to unload
/// all content.
/// </summary>
protected override void UnloadContent()
{
// TODO: Unload any non ContentManager content here
}
/// <summary>
/// Allows the game to run logic such as updating the world,
/// checking for collisions, gathering input, and playing audio.
/// </summary>
/// <param name="gameTime">Provides a snapshot of timing values.</param>
protected override void Update(GameTime gameTime)
{
// TODO: Add your update logic here
base.Update(gameTime);
}
/// <summary>
/// This is called when the game should draw itself.
/// </summary>
/// <param name="gameTime">Provides a snapshot of timing values.</param>
protected override void Draw(GameTime gameTime)
{
GraphicsDevice.Clear(Color.CornflowerBlue);
// TODO: Add your drawing code here
base.Draw(gameTime);
}
}
}
(16.05.2014)Endbosspferd schrieb: Ellie Shinkle *looks at anti-brony comments*
*flips table*
*starts WWIII*
Ein durchschnittlicher Brony mit Liebe und Toleranz.
|
|
|
16.05.2014 |
tofl
Toffifee
Beiträge: 645
Registriert seit: 11. Feb 2012
|
RE: Poste dein STRG-V
Übrigens: Es heißt Bron y und nicht Bron ie!
|
|
|
17.05.2014 |
Dominik
Changeling
Beiträge: 940
Registriert seit: 02. Nov 2013
|
RE: Poste dein STRG-V
Guess who's back. Back again.
|
|
|
17.05.2014 |
Endbosspferd
Great and Powerful
Beiträge: 417
Registriert seit: 07. Nov 2012
|
RE: Poste dein STRG-V
Status: Offline
|
|
|
17.05.2014 |
LuminFlare
Cutie Mark Crusader
Beiträge: 18
Registriert seit: 30. Dez 2012
|
Poste dein STRG-V
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (10/10)
|
|
|
17.05.2014 |
FlaK
AAA
Beiträge: 1.976
Registriert seit: 02. Apr 2013
|
RE: Poste dein STRG-V
Yamaha MG12/4
|
|
|
17.05.2014 |
Rapti
Brinkhoffskadse
Beiträge: 1.713
Registriert seit: 19. Jun 2012
|
RE: Poste dein STRG-V
gm_flatgrass_pit_v2
|
|
|
17.05.2014 |
FlaK
AAA
Beiträge: 1.976
Registriert seit: 02. Apr 2013
|
RE: Poste dein STRG-V
Pinkemena Pie ist Big Mac, der ein Schinken ist.
|
|
|
17.05.2014 |
Dominik
Changeling
Beiträge: 940
Registriert seit: 02. Nov 2013
|
RE: Poste dein STRG-V
Guess who's back. Back again.
|
|
|
17.05.2014 |
FlaK
AAA
Beiträge: 1.976
Registriert seit: 02. Apr 2013
|
RE: Poste dein STRG-V
LK**358***TJ
|
|
|
17.05.2014 |
FlaK
AAA
Beiträge: 1.976
Registriert seit: 02. Apr 2013
|
RE: Poste dein STRG-V
Deine Katze bepinselt Politiker, während die eine Blumenvase anmalen.
|
|
|
18.05.2014 |
Dominik
Changeling
Beiträge: 940
Registriert seit: 02. Nov 2013
|
RE: Poste dein STRG-V
"Of course you lost! I'm awesome!"
Guess who's back. Back again.
|
|
|
18.05.2014 |
Dead Puffy
Enchantress
Beiträge: 676
Registriert seit: 06. Jul 2012
|
RE: Poste dein STRG-V
Gesendet von meinem Nintendo 3DS
|
|
|